Jak rozkręcić własny serwis rowerowy?

Jak rozkręcić własny serwis rowerowy?

21 views
0

Prowadzenie serwisu rowerowego jest niemal konieczne, gdy mamy sklep rowerowy. Jak rozkręcić jednak serwis rowerowy bez posiadania żadnego sprzętu na sprzedaż? Jakie działania marketingowe są potrzebne oraz jak w zasadzie powinien wyglądać taki profesjonalny warsztat? Który serwis rowerowy kraków odstraszają, a które sprawiają, że klienci z zaufaniem zostawiają tam nawet najdroższe rowery do naprawy?

Profesjonalny serwis rowerowe działa w sieci

Działalność w internecie jest w dzisiejszych czasach nieodzownym elementem prowadzenia biznesu. Jeśli liczymy na to, że klienci przyjdą do nas z ulicy, to będziemy srogo rozczarowani. Dotyczy to szczególnie osób, które mają do naprawy rowery marki premium. Młody człowiek w dzisiejszych czasach trzy razy obejrzy ceneo i inne porównywarki cenowe zanim zdecyduje o tym, dokąd udać się aby kupić produkt lub zamówić usługę. Dlatego posiadanie ładnej graficznie strony, która przyciąga uwagę klienta jest bardzo ważne. Strona internetowa serwisu rowerowego kraków powinna wzbudzać zaufanie i powodować, że klient identyfikuje nas jako specjalistów.

Porządne zaopatrzenie serwisu na miejscu

PO drugie, konieczne jest porządne zatowarowanie swojego serwisu. Startowanie bez pieniędzy, ale jedynie z biurkiem i ze stołem roboczym spowoduje, że klienci nie będą nam ufali. Nawet jeśli radzimy sobie z naprawą rowerów bez użycia większej ilości narzędzi, to jednak czasami serwisy rowerowe kraków czasami zaopatrują się ponad miarę jedynie w celach wizerunkowych. Klient potrzebuje widzieć, że w serwisie dużo się dzieje, że wióry lecą przy pracy. W serwisie powinny znajdować się nie tylko dobre narzędzia służące naprawie zniszczonego roweru, ale także szereg części zmiennych i wymiennych oraz akcesoriów. Powinny być to części dobrej jakości, najlepiej topowych marek. Nie ma niczego gorszego niż drogi serwis rowerowy kraków, który oddaje po naprawie rowery z tandetnymi częściami zamiennymi. Posiadanie rozbudowanego asortymentu części dodatkowych do roweru ma oczywiście taki sens, że w serwisie łatwo jest nimi handlować. Usprawniając rower na wypadku, podajemy jak na tacy klientowi, jak może dodatkowo usprawnić swój rower.

Marketing

W kwestii promowania swojego serwisu rowerowego warto prowadzić pewne działania PR-owe. Konieczna jest komunikacja serwisu z klientami. Warto dawać porady o tym, jak naprawić proste usterki w rowerach. Możemy to robić na naszych stronach na portalach społecznościowych, jak i na blogu podpiętym do strony – wizytówki naszego serwisu rowerowego. Dodatkowo, warto poświęcić klientom więcej czasu, aby wiedzieli, że autentycznie interesuje nas dbanie o rowery.

Więcej informacji znajdziesz na stronie serwis rowerowy Kraków – AGASPORT

Your email address will not be published. Required fields are marked *