Sposoby pozyskiwania klientów w marketingu internetowym

Sposoby pozyskiwania klientów w marketingu internetowym

485 views
0

Wyszukiwarka Google może być jednym z ważniejszych źródeł potencjalnych klientów dla twojej strony internetowej – warto zadbać o ustanowienie w niej należy tego miejsca.

 

W tym krótkim tekście powiemy jak tego dokonać Chociaż sam proces jest długi i skomplikowany dlatego Polecamy usługi firmy Brandrei która zajmuje się takimi działaniami na co dzień.

 

Pierwszym etapem rozpoczęcia pozycjonowania jest przygotowanie strony internetowej pod wytyczne Google’a a także dobre praktyki związane z promocją w Googlach. Co ciekawe te dwie rzeczy mogą niekiedy być ze sobą sprzeczne i tutaj polegamy bardziej na własnym doświadczeniu niż oficjalnych poradnikach, albo oświadczeniach pracowników koncernu z USA.

 

Kiedy strona internetowa jest technicznie przygotowana pod pozycjonowanie należy zająć się jej rozbudową pod kątem w tematycznym. Budować ofertę która obejmuje jak największą ilością wartościowych haseł dla naszych potencjalnych klientów. Rozumiem Trend budowania małych stron, ale faktycznie nie mają Pony szans w promowaniu się przeciwko rozwijanym witryną, pojawia się duża ilość porad, ofert i produktów lub usług. Te czasy bezpowrotnie minęły. Ostatecznie też wielkość strony internetowej decyduje o jej sukcesie.

Proces rozbudowy może tak cię trwać w nieskończoność. Jest często stały Bo uzależniony od mocy przerobowych zespołu, budżetu firmy i opłacalności podejmowania tego działania. Ja mama jest też to że nie można radykalnie przeskoczyć poziomu swojej oferty, więc kiedy sklep osiągnie już Górne progi wyszukiwania walczymy raczej o utrzymanie niż o zwiększenie ruchu.

W takim przypadku następnym krokiem będzie założenie kolejnego sklepu lub rozszerzenie działalności na inne kraje.

Na zakończenie Warto dodać że pozycjonowanie nie jest już aż tak istotne jak kilka a nawet kilkanaście lat temu kiedy w internecie było mniej reklam i łatwiej było pozyskać klienta tylko z jednego źródła. Obecnie należy różnicować źródła ruchu co wiąże się niestety z większymi wydatkami i mniejszym udziałem w rynku. Ostatecznie wygrywa dobra oferta przygotowanie i przemyślana promocje.

Akcentem optymistycznym jest fakt że nie duże strony nadal mogą konkurować na hasła które nie są mocno oblegane przez wielkie portale