Sposoby pozyskiwania klientów w marketingu internetowym

Sposoby pozyskiwania klientów w marketingu internetowym

13 views
0

Wyszukiwarka Google może być jednym z ważniejszych źródeł potencjalnych klientów dla twojej strony internetowej – warto zadbać o ustanowienie w niej należy tego miejsca.

 

W tym krótkim tekście powiemy jak tego dokonać Chociaż sam proces jest długi i skomplikowany dlatego Polecamy usługi firmy Brandrei która zajmuje się takimi działaniami na co dzień.

 

Pierwszym etapem rozpoczęcia pozycjonowania jest przygotowanie strony internetowej pod wytyczne Google’a a także dobre praktyki związane z promocją w Googlach. Co ciekawe te dwie rzeczy mogą niekiedy być ze sobą sprzeczne i tutaj polegamy bardziej na własnym doświadczeniu niż oficjalnych poradnikach, albo oświadczeniach pracowników koncernu z USA.

 

Kiedy strona internetowa jest technicznie przygotowana pod pozycjonowanie należy zająć się jej rozbudową pod kątem w tematycznym. Budować ofertę która obejmuje jak największą ilością wartościowych haseł dla naszych potencjalnych klientów. Rozumiem Trend budowania małych stron, ale faktycznie nie mają Pony szans w promowaniu się przeciwko rozwijanym witryną, pojawia się duża ilość porad, ofert i produktów lub usług. Te czasy bezpowrotnie minęły. Ostatecznie też wielkość strony internetowej decyduje o jej sukcesie.

Proces rozbudowy może tak cię trwać w nieskończoność. Jest często stały Bo uzależniony od mocy przerobowych zespołu, budżetu firmy i opłacalności podejmowania tego działania. Ja mama jest też to że nie można radykalnie przeskoczyć poziomu swojej oferty, więc kiedy sklep osiągnie już Górne progi wyszukiwania walczymy raczej o utrzymanie niż o zwiększenie ruchu.

W takim przypadku następnym krokiem będzie założenie kolejnego sklepu lub rozszerzenie działalności na inne kraje.

Na zakończenie Warto dodać że pozycjonowanie nie jest już aż tak istotne jak kilka a nawet kilkanaście lat temu kiedy w internecie było mniej reklam i łatwiej było pozyskać klienta tylko z jednego źródła. Obecnie należy różnicować źródła ruchu co wiąże się niestety z większymi wydatkami i mniejszym udziałem w rynku. Ostatecznie wygrywa dobra oferta przygotowanie i przemyślana promocje.

Akcentem optymistycznym jest fakt że nie duże strony nadal mogą konkurować na hasła które nie są mocno oblegane przez wielkie portale

 

Your email address will not be published. Required fields are marked *